Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Jun 2024 15:33:22 +0300

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/15350 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Parmu tänav T4// Tuisu tänav// Tuule 
tänav T2, Pärnu maakond, Pärnu linn, Parmu tänav T4// Tuisu tänav// Tuule 
tänav T2 (Ühisveevärgitorustik, Survekanalisatsioonitorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: kooskõlastada pädeva asutusega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27021909>  (menetlus nr: 
432904), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (PEEP SAKK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister